To år etter de åpnet egen butikk på Grünerløkka i Oslo, møter FOGG sommeren med ny popup-butikk. Denne gangen med ny vri. – Idéen er å skape noe unikt på et uforglemmelig... Les mer »
Hurra for 17. mai! Endelig skal alle de vakre bunadene ute i gatene igjen etter to år med pandemi, og nei, du er ikke den eneste som syns bunad er sexy. Det... Les mer »
Astrid Smeplass går inn i rollen som grunnlegger og kreativ leder og lanserer et nytt klesmerke, Swim Club. Astrid som kreativ leder ønsker å tilby moteriktige produkter laget av reststoff, eller av... Les mer »
Etter to år med nedstenginger og med et barnetog som trolig blir rekordlangt, tegner årets 17. mai til å bli akkurat den folkefesten vi vil ha. Du får det beste innholdet fra... Les mer »
Normaliseringen etter pandemien fortsetter. Varehandelsindeksen viser fortsatt nedgang for dagligvare, mens klær og kosmetikk har svært gode tall i mars. Klær øker med hele 86 prosent sammenlignet med mars i fjor, mens kosmetikk... Les mer »
Computas brukte kunstig intelligens for å lage den ultimate «Ugly Christmas Sweater». Den stygge genseren ble til sammen nominert til fire priser i European Excellence Awards og Digital Communication Awards, to Europeiske... Les mer »
Vintersport har svært sterke tradisjoner i de nordiske landene, med stor publikumsappell og høye seertall år etter år. Flere av Nordens aller mest kjente sportshendelser og idrettsøyeblikk kommer fra de store vinteridrettene,... Les mer »
Høye strømpriser gjør at mange sparer strøm ved å vaske klær om natten. Likevel, i en fersk spørreundersøkelse for Tryg Forsikring svarer 6 av 10 at de ikke har røykvarsler på badet... Les mer »
I en fersk spørreundersøkelse for Tryg Forsikring svarer 2 av 10 at de har brukt vaskemaskin, tørketrommel eller oppvaskmaskin om natten på grunn av økte strømpriser. – Vi frykter et økt antall brannskader... Les mer »