Hagestue mer populært

hagestue

Grønt Fokus som er en ledende aktør innenfor salg av hagestuer, uterom og drivhus har i løpet av de siste tre årene opplevd sterk vekst i salget av hagestuer på det norske markedet. Fra 2013 til 2016 har Grønt Fokus opplevd en økning i salget av hagestuer på nærmere 500 prosent.


– Vi tror at veksten skyldes to ting: Den ene er at vårt tilbud er konkurransedyktig med høy kvalitet til rimelige priser, og den andre er at nordmenn har oppdaget fordelen med å nyte lyset lengre. Denne kombinasjonen er en kostnadseffektiv investering og attraktiv utvidelse av hjemmet, sier daglig leder Beiron Palm i Grønt Fokus.

Les også:  «Klovn»-Casper med ny TV-serie i Norge

I dag er om lag 50% av salget gjennom Grønt Fokus sin nettbutikk. Gjennom digitale kataloger får kundene oversikt over produkter og løsninger samt inspirasjon om hvordan man kan skape et vakkert hjem.


Anbefalt for deg

Om skribenten: Gunnar Andreassen

Forfatter og tidl. redaktør i Aftenmagasinet, Nordlandsposten.no og Ranaposten.no. Redaktør, journalist og skribent i Bodøposten.no samt andre nyhetssider og blogger.