Antall besøkere på nettsiden, antall bestillinger, antall solgte produkter og antall plukkede og håndterte varer har vært rekordstor under Black Friday sammenlignet med tidligere år hos forbrukerelektronikk-kjeden NetOnNet.
Når klokken slo 00.01 var det stor pågang til NetOnNets hjemmesider både i Norge og Sverige. Antall besøkere til sidene overgikk både fjorårets tall og NetOnNets egne prognoser.
– Årets forberedelser har blitt gjort grundig, og hver sten har blitt snudd for å være sikker på at ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Starten på årets Black Friday kan ikke oppsummeres med annet enn en suksess, og alle avdelinger forteller om god stemning, nye rekorder og en kjøpefest med tusenvis av fornøyde kunder i den andre enden. Jeg er så takknemlig og stolt over alle fantastiske medarbeidere som har kjempet i vått og tørt for å gjøre helgen så bra som mulig for våre kunder, sier Susanne Ehnbåge, Administrerende direktør i NetOnNet.