Enklere å betale inkassogjelden hos Kredinor

kredinor

For å gjøre det enda litt enklere for sluttkunden lanserer Kredinor nå nye «Min side» på kredinor.no. Løsningen er tilrettelagt for selvbetjening og gir tilgang til enkle betalingsløsninger som Vipps og kortbetaling gjennom en egenutviklet «Betal nå» tjeneste.


Nye Min side på kredinor.no er utviklet for å gjøre det enklere for sluttkunden. De innloggede sidene har et enklere språk, nytt design som tilfredsstiller kravene til universell utforming og er tilpasset mobil, iPad og PC.

– Denne betalingsløsningen, i kombinasjon med nye Min side, gjør at vi i Kredinor har et helt unikt tilbud til oppdragsgiver og sluttkundene våre. Dette gjør oss helt uslåelig, sier Barbro Hagen, direktør for IT og forretningsutvikling i Kredinor.

I tillegg til å betale, kan kundene klage om de er uenige, søke om å betale i avdrag, få hjelp til å prioritere hva som bør gjøres først – og de har ett sted for å sende og motta meldinger. Min side tilfredsstiller også alle kravene i den nye personvernlovgivningen, GDPR.

– Vår ambisjon er å ligge i front med enkle og lett tilgjengelige betalingsløsninger for våre oppdragsgivere og deres kunder. Derfor ble det viktig å utvikle Betal nå. For våre oppdragsgivere betyr dette mindre arbeid med betalingsoppfølging, raskere tilbakebetaling og gjenåpning hvis behov – og dermed økt lønnsomhet. Betal nå er et «must» for både leverandører og sluttkunder av abonnementstjenester, understreker Barbro Hagen.

Les også

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter der to eller flere journalister har bidratt til nyhetssaken.