Hedret for service til bredbåndskundene

telenor

Telenor gikk av med seieren for årets kundeservice i kategorien bredbånd under Kundeservicedagene denne uken. Canal Digital Kabel, som siden i fjor høst er en del av Telenor både som selskap og merkevare, vant prisen i kategorien bredbånd.

– Vår viktigste oppgave er å gi kundene gode opplevelser i møte med oss, og da er dette naturligvis gledelig. Samtidig er det ingen hvilepute, vi skal fortsette å bygge ut fiber i stor skala og utvikle tjenester som utgjør en forskjell for kundene, sier Camilla Amundsen, leder for TV og bredbånd i Telenor Norge.

Les også:  Ny tiltakspakke for næringslivet: Skal hjelpe landets gründere og vekstbedrifter gjennom krisen

Prisen deles ut årlig av Kantar TNS i samarbeid med Tekna og teknologileverandøren Loxysoft. Kantar TNS spør 40.000 kunder hvert år og får 20.000 svar fra personer som har vært i kontakt med et selskap. Chat utmerker seg som et av områdene hvor Telenor er gode, heter det i begrunnelsen for prisen.

– Å få løst saken raskt er avgjørende for kundene, og det er intet unntak når bredbåndet svikter. Canal Digital, eller Telenor som det nå heter, demonstrerer likevel at det ikke er noen motsetning mellom å levere bredbånd og god kundeservice samtidig, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar TNS.

Les også:  Finn god underholdning på nett

Camilla Amundsen ble utnevnt som leder for TV og bredbånd i Telenor fra 1. januar og kunne knapt fått en bedre start.

– Jeg har store ambisjoner for fortsettelsen og har med meg en utrolig dyktig gjeng. Sammen med TV-plattformen T-We og Alltid På Nett-garantien skal vi differensiere oss i markedet med gode kundeopplevelser ved å levere et fremtidsrettet og godt hjemmenett til kundene våre, sier hun.

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.