Disse kan stikke av med Gullfisken 2024

tv2

Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.

Lørdag 3. februar kl. 22:15 går Gullfisken 2023 av stabelen direkte fra Kulturkirken Jacob. 

Fjorårets beste reklame skal kåres, og i år har byråene POL og TRY flest nominasjoner med tre hver. Per Høj er nominert to ganger og utover det er Anorak, NORD DDB Oslo, Morgenstern og ANTI nominerte. 

Årets programledere er Jan Thomas og Desta Marie Beeder.  

Les også:  Hvordan få Hulu i Norge

– Det å skulle fortelle en historie på 30 sekunder er ingen lett oppgave, og derfor er det ekstra imponerende å se hva bransjen får til, sier Beeder. 

Presse som ønsker plass i salen bes kontakte kommunikasjonsansvarlig så snart som mulig.

Dette er alle sølvfiskene: 

Januar
Byrå: ANTI
Annonsør: Telenor Mobil Bruk Hue
Film: IRL for Bruk Hue 

Februar
Byrå: TRY
Annonsør: DNB
Film: DNB Ungmilliarden

Mars
Byrå: Morgenstern
Annonsør: Finn.no
Film: FInn.no Torget: «Barnevogn»

Les også:  Hvordan få Hulu i Norge

April
Byrå: Per Høj
Annonsør: Storebrand
Film: Familien 

Mai
Byrå: POL
Annonsør: Helsedirektoratet  
Film: Psykisk helse – snakk sammen

Juni
Byrå: NORD DDB Oslo
Annonsør: Entur 
Film: Entur – Getaway 

Juli
Byrå: TRY
Annonsør: IKEA 
Film: Liver er ikke en IKEA-katalog 

August
Byrå: POL
Annonsør: VY 
Film: VT – ved første blikk

September
Byrå: POL
Annonsør: VY  
Film: VY – Sammensveiset gjeng 

Les også:  Hvordan få Hulu i Norge

Oktober
Byrå: Anorak 
Annonsør: BankID
Film: Glupsk nonne 

November
Byrå: TRY
Annonsør: Telia 
Film: Deilig er jorden

Desember
Byrå: Per Høj
Annonsør: Smash! 
Film: God helg da, dere! 

Linjene for avstemming har allerede åpnet, og man stemmer ved å sende SMS med tallet 1-12 til 26700. Tallet er altså nummeret på måneden du vil stemme på. Det koster fem kroner per stemme.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.