Digitale helsetjenester lansert i Bodø

iphone

Bodø kommune er langt framme i å ta i bruk digitale helsetjenester. Nå har kommunen gått fra prosjekt til praksis. Statsråd Karianne Oldernes Tung sto for den offisielle åpninga, opplyser kommunen.

– Vi må skape en kultur for nytenking og andre arbeidsformer for å møte morgendagens utfordringer, og vi må lære av hverandre. Jeg tror Bodø gjør noe helt riktig når de nå samarbeider så tett mellom kommunen, helsepersonell og teknologer, sa digitaliserings- og forvaltningsminister Karianne Oldernes Tung (Ap)

Les også:  MUSIKK: Akuvi fra Bodø ute med albumet "Afrobeats for Emotional Gangsters"

Ministeren sto for den offisielle åpningen fredag 26. januar 2024 av virksomheten som har fått navnet «Digital helse hjemme».  

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.