Med Mixit kan kundene selv sette sammen en pakke med ringeminutter i Norge, internasjonale minutter, SMS/MMS og mobildata.
Den heldigitale løsningen gir full fleksibilitet, kontroll og tilgjengelighet, og lar deg bruke mobilen til det du trenger, når du trenger det, der du er.
– Mixit gir kundene fantastisk fleksibilitet, fordi de kan kjøpe det de trenger når de trenger det, og ikke betale for noe de ikke har bruk for, forklarer Pål Rune Kaalen, MyCall-sjef.
– Det er nemlig ikke slik at «one size fits all», og våre kunder har ulike behov og kjøpemønstre som ikke alltid faller inn under en pakke med en forhåndsdefinert varighet, mengde og innhold. Kunder ønsker mer fleksibilitet samtidig som de har 100 prosent kontroll over kostnadene og forbruk. Det får de med Mixit.
Mixit er en heldigital opplevelse der du kan bli kunde, ta alle kjøpsbeslutninger, betale og ha kontroll på dine kjøp, alt inne i Mixit-appen. Du setter sammen pakken som dekker dine behov akkurat nå, og kan velge datamengde, hvilket land du ønsker internasjonale minutter til og en pakke med ubegrenset nasjonal tale/SMS/MMS.
Alle kjøp gjøres med kredittkort, saldo eller Vipps i forkant, og på statusskjermen har man god oversikt over hva man har kjøpt.
Ingen dager er like
– Vi har tatt utgangspunkt i at ingen dager er like, og at våre kunder har forskjellige behov til forskjellige tider. Noen dager vil man å kunne ringe til hjemlandet og snakke en god stund, mens andre dager trenger man en stor datapakke for å kunne følge med på cricketkampen. Hvis du vet at du skal bruke opp all dataen eller alle ringeminuttene raskt, så tilbyr vi kortere varigheter på pakkene til en rabattert pris. Mixit gjør det enkelt å tilpasse og skreddersy mobilforbruket sitt, sier Kaalen.
Mixit lar deg kjøpe produkter med varighet i én, syv eller 30 dager for mobildata, og tre, syv eller 30 dager for internasjonale ringeminutter eller Norgespakken med ubegrenset tale, SMS og MMS.