Mester Grønn kåret til Norges beste på kundeservice

mester grønn

Mester Grønn tok storeslem under kåringen av Kundeserviceprisen 2023 og vant hele tre priser; Norges beste kundesenter, Beste kundeopplevelse og Beste kundeservice.

Torsdag 27. april mottok Mester Grønn den gjeve Kundesenterprisen 2023, og kan nå kalle seg Norges beste kundesenter. Prisen deles ut hvert år, og det er andre gang Mester Grønn går av med hovedseieren, og tredje gang det ble seier i kategorien Netthandel. I tillegg gikk de til topps i kategoriene Beste kundeservice og den nye kategorien Norges beste kundeopplevelse.

Les også:  Nye statsråder i Nærings- og fiskeridepartementet

Kundeserviceprisen besto i 2023 av 19 klasser med til sammen nærmere 200 deltakende selskaper, og Mester Grønn gikk helt til topps i kåringen, i hard konkurranse med store selskaper som IKEA, Maxbo, Power, Komplett, Kid Interiør og Jernia.

I juryens begrunnelse står det: «Av alle deltakerne i Kundeserviceprisen 2023 har Mester Grønn fått det høyeste gjennomsnittsresultatet. Resultatene viser at Mester Grønn leverer på et fremragende nivå, både for nye og eksisterende kunder.»

Les også:  Nye statsråder i Nærings- og fiskeridepartementet

– Vi er utrolig stolte av den jobben som gjøres på kundesenteret og hva de leverer hver eneste dag, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

– Vi har de siste årene jobbet på tvers av organisasjonen for virkelig å se kunden og møte kundens behov. Det er da fantastisk å vinne Kundeserviceprisen og få et bevis på at alt arbeid som er lagt ned i organisasjonen virkelig merkes av kundene våre. Dette er en lagseier som vi alle er stolte av og som gir energi til virkelig å stå på videre å bli enda bedre, avslutter Ølstad.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.