Entelios går til topps på en nasjonal måling av kundetilfredshet og lojalitet blant landets strømleverandører. Det er analysebyrået EPSI Rating Norway som står bak den omfattende undersøkelsen.
– Dette er et resultat vi er svært stolt av. Hos oss står kunden i sentrum og vi jobber målrettet gjennom hele organisasjonen for å ha en høy kundetilfredshet og lojalitet. Denne undersøkelsen bekrefter at vi langt på vei lykkes med dette, sier Atle Knudsen, administrerende direktør i Entelios.
– Det er Entelios som har de mest fornøyde bedriftskundene. Entelios er enkle å forholde seg til, de evner å levere et strømprodukt som i stor grad passer kundenes behov, og Entelios er dessuten dyktige på å holde kundene godt informert om ting som er relevant for dem som strømkunde, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norway.
– Et slikt resultat er en anerkjennelse til våre ansatte og motiverer de som jobber hardt hver dag for våre kunder. Det gjør ikke at vi lener oss tilbake og sier oss fornøyde. Kundetilfredshet er noe man må jobbe for hver eneste dag, slik at vi fortsetter å utvikle oss til det beste for våre kunder, avslutter Knudsen i Entelios.