865.000 har så langt sett premieren av «Kompani Lauritzen» på TV 2 og TV 2 Sumo. – For en fantastisk start, sier programredaktør Kathrine Haldorsen i TV 2.
569.000 seere så i snitt «Kompani Lauritzen» på TV 2 og TV 2 Sumo lørdag kveld. Det ga programmet en andel på 48,3 prosent i den kommersielle målgruppen 20-49 år, og 39,4 prosent blant alle TV-seerne (P10-79). Inkludert opptak, reprise og TV 2 Sumo er det 865.000 som har sett programmet så langt.
– Det er ellevilt at så mange velger dette programmet, og tilbakemeldingene vi har fått etter premieren i sosiale medier har vært rekordmange og utelukkende positive! Kristian og Dag Otto klarer også denne øvelsen. Dette er blitt konkurransedrevet reality med masse humor og varme, så det er bare å gratulere hele kompaniet og spesielt folkene i produksjonsselskapet Seefood. Dette blir en fantastisk vår, kommenterer programredaktør Kathrine Haldorsen i TV 2.
I en militærleir i naturskjønne Romsdalen har Dag Otto utkommandert 14 kjente nordmenn som han mener har et uforløst potensial. Gjennom disiplin, beinharde øvelser og uforutsette prøvelser mener han at kjendisene kan bli den beste versjonen av seg selv.
Med velprøvde militære metoder vil Dag Otto og flere befal trene dem opp i viljestyrke, initiativ og utholdenhet – og slik ruste dem til å takle livets harde realiteter. I bunnen ligger en ukuelig tro på at alle kan klare mer enn de selv tror, bare de prøver. Serien er på 10 episoder.
Sent søndag kveld var det også premiere på det nye TV 2-programmet «Lystløgner». Så langt har 290.000 sett programmet på TV 2.