Det viser årets EPSI-måling av mobilselskaper i privatsegmentet, som ble offentliggjort i dag.
– Dette er et resultat vi er virkelig stolt av. Jeg vil rette en stor takk til alle i Fjordkraft som står på for å gi kundene våre et best mulig mobiltilbud, sier Fjordkraft-sjef Rolf Barmen.
Fjordkraft Mobil topper listen med en snittscore for kundetilfredshet på 77,6, godt foran bransjesnittet på 71,4. På plassene bak Fjordkraft Mobil følger øvrige mobilselskap (77,0), det vil si mindre mobiloperatører som ikke har nok respondenter til å bli målt individuelt, og Talkmore (75,6). Fjorårsvinner Onecall er nummer fire.
– Det er gledelig å se at vi scorer høyt på alle faktorer som er målt. Vi har de mest lojale kundene og kundene opplever at vi virkelig gir verdi for pengene. Vi skal jobbe hardt for å ta vare på denne tillitten, sier Barmen