Barne og familiekanalen Nordic Family vokser og er nå også tilgjengelig på alle Gets nett-TV plattformer samt den nye Get boX`en.
– Det er ekstra hyggelig å ønske nytt norsk kvalitetsinnhold velkommen til Telia på Gets tv-plattform, sier head of TV and Entertainment Espen Åtland i Telia Norge.
– Særlig når programmene er rettet mot barn og blir tilgjengelig på de plattformene som barna benytter. Vi tror også mange foreldre vil sette pris på Nordic Family og de viktige temaene og verdivalg som dette innholdet representerer, sier Åtland.
Nordic Family ble lansert i mars 2019 av medieselskapet Nordic Screens. De tidligere NRK Super-profilene Silje Sirnes Winje og Stian Barsnes-Simonsen leder satsingen. Fra før er kanalen på RiksTV, strømmetjenesten Strim og på YouTube.
– På Nordic Family kan foreldre og barn le og kose seg sammen. Det er ting å lære for både store og små, sier kreativ leder Stian Barsnes-Simonsen i Nordic Screens.
På Nordic Family er det innhold om mat, musikk, penger, nettvett, brannvern, gaming med mer – temaene er mange, for hele familien.
Barn, ungdom og unge voksne har de siste årene forlatt «gamle medier» til fordel for nye medievaner. Nordic Screens er et medieselskap som retter seg spesielt mot målgruppene under 30 år.