JulaClub feirer 3 millioner medlemmer

jula varehus

Jula har virkelig et jubileumsår i år. Foretaket feirer 40 år med fremgang siden starten i 1979, og nå tilbakelegges ytterligere en milepæl når JulaClub når over 3 millioner medlemmer.

– Det føles fantastisk at så mange kunder er engasjerte i Jula, sier Martin Poldahl, Loyalty Manager.

Grunnlaget til Julas fremgangsrike lojalitetsarbeid er et langsiktig kundefokus med formål om å samle mange ulike deler av kundeopplevelsen på en enkel og tydelig måte. Innholdet dreier seg blant annet om gunstige tilbud og bonuser, nyheter, tips og tjenester som forenkler kundeopplevelsen, utformet etter når og hvordan kunden trenger dem. Et godt eksempel er den populære appen der tilbud og kjøpeguide kombineres med «Mitt Jula» med mer personlig informasjon.

Les også:  LESERINNLEGG: Vi trenger en ny havbrukspolitikk

– Langsiktigheten ligger i at våre medlemmer skal føle at det er verdifullt å være medlem. Når vi nå når tre millioner medlemmer, er det en bekreftelse på at vi gjør mye riktig. Det er vi utrolig glade for, men vi er ikke fornøyde. Vi sikter høyere, det handler om å hele tiden gjøre all kontakt med oss stadig mer relevant. Det jobber vi hardt med hver dag, å forenkle hverdagen for medlemmene våre og gi dem gode forutsetninger for å lykkes med sine store og små prosjekter, sier Martin Poldahl.

Les også:  Ny Galaxy Tab S10-serie lansert

Å nå tre millioner medlemmer i JulaClub er en bekreftelse på at Jula har engasjerte kunder og medlemmer som virkelig liker foretaket.

– Å ha en så stor kundeklubb er et enormt grunnlag for kundeinnsikt, og det bruker vi til å skape enda bedre løsninger for kundene våre, sier Martin.

Akkurat nå feires det stort i alle Julas varehus, både fordi foretaket fyller 40 år og fordi kundeklubben har nådd 3 millioner medlemmer.

Les også:  Ny Galaxy Tab S10-serie lansert

– Vi feirer selvsagt med sterke gode tilbud til kundene, men også med kaffe og kake i helgen. I tillegg utfordrer vi medlemmene våre i «JulaClub Challenge», en konkurranse i hjemmefiksing, sier Martin Poldahl.

Mer informasjon om hva denne utfordringen går ut på, finner du på nettet og i varehusene.

– Vi vil benytte anledningen til å takke alle våre medlemmer, og også alle de fantastiske medarbeiderne i varehusene, de som legger forutsetningene for at vi nå er 3 millioner i JulaClub-familien. Vi møtes og feirer sammen i helgen, sier Martin Poldahl.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.