Denne sommeren har vært helt fantastisk for Biltema. Varehusene har vært fulle av kunder, med 14 millioner besøkende i de nordiske landene. Det ble satt omsetningsrekord på over 3 milliarder i Norden, og den digitale tjenesten Mitt Biltema har fått mer enn 100.000 brukere allerede.
Nå satser den nordiske giganten videre med flere varehusåpninger, høyt kundefokus og ikke minst 2 Biltemakataloger! Biltemakatalogen og den nye reservedelskatalogen Biltema Original.
– Selv etter over 20 år i Biltema synes jeg fortsatt det er like stas med ny katalog. Denne gangen er det ekstra stas, da vi i tillegg til å lansere en ny katalog full av spennende nyheter, lanserer en stor bilreservedelskatalog. Vi er stolte av våre røtter og gir nå bildeler og verktøy det fokus det fortjener. Biltema Original inneholder mer enn 100 sider med over 5000 ulike reservedeler til nesten 6000 bilmodeller, sier Dag H. Bergby, administrerende direktør i Biltema Norge.
Av de nesten 1400 nyhetene ønsker Bergby å trekke frem produkter innen hjem og interiør som speil, bilderammer, lys og pledd.
– En annen stor nyhet er at vi satser videre på kjæledyr og lanserer Premium hunde- og kattefôr. Min personlige favoritt i den nye katalogen er imidlertid vår nye beltedrevene snøfreser på 13 hestekrefter – den vil definitivt gjøre snømåkingen lettere og mer gøy!
– Jeg er stolt over rekordresultatene vi har levert i sommer, og vi gleder oss til denne historiske kataloglanseringen. Det kommer til å bli en fartsfylt og spennende høst og vinter, ikke minst når det kommer til vår digitale satsning, avslutter Bergby.