SAS søker ungdomsidrettslag til utvekslingsprogram i ny OL-kampanje

sas eurobonus fly

I dag starter SAS sin kampanje Future Olympians (Framtidens olympiere) i Norge, Sverige og Danmark. Kampanjen går ut på å finne tre skandinaviske lag til et utvekslingsprogram der de skal reise til Japan for å møte lokale idrettsutøvere i basket, friidrett og karate i forkant av sommer-OL i Tokyo 2020. 

Kampanjen er et ledd i SAS’ omfattende samarbeid med de tre skandinaviske olympiske komiteene NIF, DIF og SOK.

– Å møtes, utveksle erfaringer og dele verdier gjør verden bedre, noe som reiser og fly kan bidra til å muliggjøre. Synet på vennskap over grensene som en positiv kraft er noe som SAS har felles med de olympiske verdiene. Kampanjen underbygger de verdiene som oppstår når vi møtes i ulike sammenhenger, ikke minst gjennom felles sport og aktivitet. Utvekslingen mellom de skandinaviske og japanske ungdommene symboliserer dette på en fremragende måte, sier Annelie Nässén, EVP Global Sales & Marketing, SAS.

Les også:  Ski-NM: Vant gull i telemark sprint

De tre skandinaviske lagene som blir valgt ut vil få beskjed i oktober. Valget vil foretas av en jury. Fristen for å melde seg på via kampanjesiden er satt til den 30. september. Kampanjen består av filmer som sendes på TV, i sosiale medier og på kampanjesiden. Lanseringen av kampanjen Future Olympians er den første av flere planlagte aktiviteter før sommer-OL i Tokyo 2020 og vinter-OL i Beijing 2022.

Les også:  Bronsemedalje i 50m fri og ny norsk rekord på 50m butterfly

SAS har inngått et enestående, grenseoverskridende partnerskap med de tre skandinaviske olympiske komiteene og er hovedpartner for de skandinaviske olympiske komiteene før og under sommer-OL i Tokyo 2020 og vinter-OL i Beijing 2022. Med dette initiativet vil SAS støtte OL-deltakerne i Norge, og Danmark på deres ferd mot de olympiske lekene.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.