Signal i Bodø har de mest fornøyde kundene i bransjen for 11. år på rad!

signal

Signal i Bodø har Norges mest fornøyde kunder. Signal Bredbånd i Bodø og Altibox scorer nemlig høyt over snittet i alle kategorier i en ny undersøkelse, både bredbånd om privat og bedrift, og om TV. For 11. år på rad har Altibox de mest fornøyde bredbåndskundene i landet.

– Vi vil veldig gjerne takke kundene våre for disse gode tilbakemeldingene. Vi er stolt leverandør av Altibox i Nord- Norge og gleder oss over at kundene setter pris på innsatsen vi legger ned for å tilby dem gode opplevelser, sier leder for marked, Stine Værang hos Signal Bredbånd AS.

Les også:  Simen fra Bodø vil bedre transporten i Nord-Norge

Mandag 26. oktober la det uavhengige analysebyrået EPSI Rating Norge frem resultatene fra sin undersøkelse av kundetilfredsheten i bredbånds- og tv-bransjen. Altibox går seirende ut av samtlige kategorier: Bredbånd privat, bredbånd bedrift og digital-tv privat.  

– Altibox viser nok en gang at de tilbyr en bredbånds og tv-løsning som er bedre enn hva konkurrentene tilbyr. Tilbakemeldingene tyder på at Altibox ligger et steg foran konkurrentene når det gjelder å kunne tilby løsninger som møter kundenes krav og forventninger. Det er imponerende å ligge på topp 11 år på rad. Et stabilt og godt internett i kombinasjon med en brukervennlig tv-løsning gjør at Altibox fremstår som en pålitelig leverandør som er godt rustet til å ta vare på morgendagens telekomkunder, sier daglig leder Fredrik Høst i EPSI Rating Norge.

Les også:  En kalender som hyller Bodøs skjønnhet

I år ga Altibox-kundene en score på 68,2 poeng av 100 på tv, 68,7 poeng på bredbånd og 74,8 poeng på bredbånd i bedriftsmarkedet.

– Jeg tror at kundene setter pris på døgnåpen kundeservice og vår lokale tilstedeværelse, sier Værang.

Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.