Samsung lanserer nå forsikringen Samsung Mobile Care for Samsung mobiler. I samarbeid med forsikringsselskapet Allianz, får alle kunder som tegner forsikring med Samsung Mobile Care hjelp fra autoriserte teknikere hvis et uhell skulle skje på mobilen.
Forsikringen garanterer at reparasjonen alltid gjøres med originale Samsung-deler.
– Livet er uforutsigbart. Vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge når de bruker telefonen sin. Ved å tilby en reparasjonsgaranti og service direkte fra et av våre autoriserte servicesenter, kan vi sikre at kvaliteten opprettholdes mens produktets levetid forlenges, sier Oscar Nöjd, Business Development Manager Mobil for Samsung i Norden.
Bekymringsfri sikkerhet
I en uforutsigbar hverdag hvor ulykker skjer, gjør Samsung-forsikringen at kundene alltid skal kunne ha tilgang til telefonen sin. Uansett hvordan eller hvor du bruker telefonen. Samsung Mobile Care dekker inntil to ulykker i løpet av to år. Dette betyr at uventede skader, som skjermskader, inngår i forsikringen.
Samsung Mobile Care fungerer som et supplement til beskyttelsen du har gjennom garanti/reklamasjon og innboforsikringen. En ordinær innboforsikring gir ikke beskyttelse for utilsiktet skade. Verken reklamasjonsretten eller garantien dekker skader forårsaket ved ulykke, tap eller vannskader. Det gjør derimot Samsung Mobile Care.