Norwegian Reward har 7,4 millioner medlemmer. Hver gang man bestiller en reise med Norwegian, eller benytter tjenester fra Norwegian Reward sine partnere, tjener man CashPoints. Nå har den populære ordningen vunnet to priser.
Norwegians lojalitetsprogram, Norwegian Reward, vant i natt norsk tid to priser under prestisjetunge Freddie Awards i USA: «Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og «Beste kampanje i Europa/Afrika». Millioner av reisende over hele verden har stemt under årets Freddie Awards.
– Det er fantastisk at passasjerer verden over har kåret Norwegian Reward til flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa og Afrika, og at Rewards julekalender vant i kategorien «beste kampanje» under årets Freddie Awards. Vi er stolte av at arbeidet vårt anerkjennes i en så viktig internasjonal bransjekåring. Dette er en bekreftelse på at vi har klart å skape et lojalitetsprogram som passer alle, uansett hvor mye man reiser. Vi skal fortsette å utvikle nye produkter og tjenester som skal komme våre lojale passasjerer til gode, sier leder for Norwegian Reward, Brede Huser.
Freddie Awards er den mest prestisjefylte kåringen for lojalitetsprogrammer i reiselivsbransjen. I fjor vant Norwegian Reward «Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og «Beste kredittkort for lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og i 2016 ble lojalitetsprogrammet tildelt tittelen «Beste nykommer» under Freddie Awards.