Dekkmann styrker nasjonal dekning med nytt konsept

dekkmann

– Vi lanserer Dekkmann Service Partner for å styrke vår nasjonale dekning, og gi en enda bedre service for bedriftsmarkedet. Med dette konseptet styrker vi også servicen til kunder som har Dekkmanns unike skadegaranti for personbildekk, og som kan få hjelp hos en bedrift som er Dekkmann Service Partner, forteller Anders Engum, Franchise Manager hos Dekkmann. 

Dekkmann Service Partner er et konsept som går ut på at bedrifter, som for eksempel bilverksteder, utvider sine tjenester til å tilby salg og service av dekk for Dekkmann. Bedriftene vil profileres Dekkmann Service Partner både utvendig og innvendig. 

Les også:  Akevitt Blank fra Norge kåret til verdens beste akevitt

– Vi inngår i første rekke samarbeid med selskaper som ligger der hvor vi ikke har en Dekkmann-avdeling i dag. Dette er gjerne kombinasjonsverksteder som ligger ved gjennomfartsårer og andre strategiske steder, forteller Engum. 

Dekkmann har i dag 36 egeneide avdelinger over hele Norge, og 20 franchise-takere. Nå kommer det i tillegg 19 steder under navnet Dekkmann Service Partner, og flere vil det bli i løpet av 2020. 

Les også:  Nettbutikk for brukte iPhoner lanserer i Norge: Finske «Swappie» går i strupen på Finn

– Det er mange interessenter, og dette er et konsept vi har stor tro på. Vi planlegger derfor å inngå flere avtaler med aktuelle bedrifter i løpet av 2020.

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.