ANNONSE: Derfor kan kundeservice være en avgjørende faktor

bilverksted

Flere og flere mennesker har forsøkt å handle hos Autodoc, og raskt vil deres fantastiske kundeservice bli lagt merke til. De gjør det mulig å returnere varer raskt og enkelt uten videre problemer med dette.

Kundeservice har høy prioritet, da det må være enkelt å gå inn og avbryte eller endre bestillingen dersom dette er nødvendig. Jo lettere det er for kunden, desto bedre.

Lytt til kunden
Foruten å være lett, er det også viktig at tjenesten er god og vennlig. Skal kunden ringe kundeservice, er det viktig at de blir møtt av en vennlig person som enkelt forklarer hva som må gjøres. Hvis varen er ugyldig, er det mulig å få det returnert, og dermed få full refusjon umiddelbart.

For bedrifter å oppnå tilfredse kunder, handler det veldig mye om å lytte til hva kundene har å si. Uansett hvilket problem de kan ha, er viktigheten av å forstå og en vennlig måte å kommunisere informasjonen avgjørende på.

Reservedeler til bilen din
www.motordoctor.co.no finner du alle reservedeler til bilen din. Det er ganske enkelt å finne akkurat det du leter etter ettersom de ulike delene er delt inn i kategorier, noe som gir kunden en klarere oversikt over hvilke deler som trengs.

Men hvis det skulle oppstå tvil, så er kundeservice veien fremover. Selv om strengere regler for e-handel har blitt gjort siden 2014, betyr dette ikke at du fremdeles enkelt kan møte folk fra kundeservice, som helst enn å hjelpe deg hvis det er problemer med kjøpet ditt.

Når det er sagt med et smil
Når det gjelder ulike selskaper, er det først og fremst at kunden får en god opplevelse. Ikke alle gjør mye på nettet, og hvis det er noe som er relativt nytt, kan det enkelt gjøres små feil, for eksempel å bestille feilen. Hvis dette er tilfelle, er det viktig at selskapet tar seg av dette, men på en mottakelig og komfortabel måte.

Det har ikke bare en positiv effekt på selskapet hvis kundeservicen er god, det påvirker også kunden. Behagelig og forstående folk kan gjøre kundenes dag godt, selv om det viser seg at det ikke er noe å gjøre med deres produkt

Nyttig å forstå
I mange bedrifter blir kundeservice lagret, så det blir bare en elektronisk kommunikasjon som skjer. Kundens behov er ikke tatt i betraktning, som for mange er det foretrukket at det er en mulighet til å snakke med en ekte person og forklare hva problemet er. I tillegg er kunden også høyt verdsatt hvis personen i den andre enden er forståelse.

På Motordoctor.co.no er det mulighet for å finne flere forskjellige reservedeler til bilen din, og å snakke med ekte mennesker, hvis du er i tvil. Du kan lære mer om dette ved å se denne videoen:

https://www.youtube.com/watch?v=1xQmJH_LLjY
Please follow and like us:
Pin Share

Anbefalt for deg

Om skribenten: Gunnar Andreassen

Forfatter og tidl. redaktør i Aftenmagasinet, Nordlandsposten.no og Ranaposten.no. Journalist og skribent i Bodøposten.no samt andre nyhetssider og blogger.