Widerøe kåret til «Best i test» Kundeserviceprisen 2018

widerøe

I går kveld mottok Widerøe Internet AS (WIAS) og Widerøe Ground Handling (WGH) prisen «Best i test» for kundeservice 2018 i kategorien flyreise. Utmerkelsen er en årlig begivenhet etter kvalitativ testing.


«Best i test» – Kundeserviceprisen er en årlig test som gjennomfører av SeeYou der man kvalitativt tester over 150 av de største kundesentrene i Norge.

– Det er med stor stolthet og ydmykhet at vi på vegne av alle flinke medarbeidere i WGH og WIAS mottar denne viktige anerkjennelse på at Widerøe er målt, veid og funnet som det beste selskap på kundeservice blant flyselskapene i Norge, sier administrerende direktør i WIAS Odd Langvatn.

Les også:  Nå får du veganermeny om bord hos SAS

– Vi er utrolig stolte over å kunne bidra til selskapets visjon Vi skaper muligheter mellom små og store steder. De viktigste bidragsyterne tilhører de små stasjonene som kombinerer ledig tid mellom flyene og det å drive Norges beste kundesenter, supplerer regiondirektør nord i WGH, Trond Gunnar Stenersen.


Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.