Telenor leter etter de unges historier

apper

Telenors Yng-abonnement har slått godt an i målgruppen 18-28 år. Ett år etter lanseringen, går nå Telenor ut og søker nye ambassadører for mobilsatsingen.


Telenor lanserte Yng i mars i fjor. Med Telenor Yng kan datahungrige unge nordmenn streame så mye musikk de vil uten å bruke av den inkluderte datamengden, bytte fra fri tale til mer data og få Telenors beste forsikring inkludert når de kjøper ny mobil med mobilprogrammet SWAP.

Les også:  Nå kan du søke i skattelistene

Ekte historier fra hele landet
– I året som har gått etter lansering har kundene omfavnet tjenesten, sier Thomas Barre, leder i Content & Creative i Telenor Mobile. Nå ønsker Telenor i samarbeid med reklamebyrået POL å få hjelp av målgruppen til å lage ny, inspirerende markedskommunikasjon.

– Vi skal nå rekruttere 4-6 nye Yng-ambassadører som skal få presentere seg selv og sine personlige historier i våre reklameuttak, samt fronte vår Yng-reklame, sier Barre. Vi søker etter personer mellom 18 og 28 år som har noe de er ekstra opptatt av; en hobby, lidenskap, drøm eller et prosjekt. Vi søker etter både små og store historier fra hele Norge, forteller Barre.

Les også:  Canal Digital lanserer Netflix i sitt TV-tilbud

Fantastisk mulighet
De som blir valgt ut, vil få besøk av Telenor, som vil filme og ta bilder av dem og det de vil dele. Historiene deres vil blant annet deles i sosiale medier, på kino og web-TV i 2018 og 2019.

– Dette er en fantastisk mulighet å spre en historie til mange mennesker rundt om i landet, så de som blir valgt ut må være forberedt på minimum 15 minutters berømmelse, sier Barre.

Les også:  Overrask med hjemmebakt til frokosten på farsdagen

Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.