Mandag 25. november arrangeres White Monday, en internasjonal bevegelse basert på sirkulært forbruk. – White Monday er alternativet til den unødvendige nyproduksjonen som Black Friday innebærer. Over 300 selskaper, influensere og organisasjoner... Les mer »
Velfylte lager, raske, fleksible leveranser gjennom velutviklede transportsamarbeid og raske svar når kunden har spørsmål. NetOnNet har et tydelig fokus i forkant av Black Friday; å sikre kundene en god shoppingopplevelse. Med litt over en... Les mer »
Forbrukere er blitt tryggere på netthandel og nettbutikker blir stadig bedre til å skape gode kjøpsopplevelser. Likevel er det fortsatt 38 prosent av norske netthandlere som avbryter et kjøp. Ved å se... Les mer »
Nordiske forbrukere handler på nett som aldri før. I 2019 forventes det at e-handelen vil utgjøre 763 milliarder kroner, noe som er økning på 78 milliarder sammenlignet med 2018. – Det går... Les mer »
Kvinner er langt mer opptatt av å handle etisk, miljøvennlig og bærekraftig på nett. Halvparten av alle menn bryr seg ikke, viser en undersøkelse fra Respons Analyse. Undersøkelsen fra Respons Analyse er... Les mer »
Selskapet varsler nå en stor og ambisiøs satsing på netthandel. Med seg på laget har de plattformleverandøren Jetshop og betalingsløsningen Klarna. – Vi valgte Jetshop og Klarna fordi de tilsammen tilbyr et... Les mer »
Å fjerne 350-kronersgrensa veier ikke opp for kutt til arbeidsledige og mangelfull satsning på kompetanse. – Dette er et budsjett for økte klasseskiller og ikke et budsjett etter vårt hjerte, sier forbundsleder... Les mer »
Utenlandske nettbutikker kan selge klær billigere i Norge enn det norske butikker kan. Det er konsekvensen av regjeringens forslag om tollfritak for utenlandske nettbutikker. – Stortinget vedtok i fjor at 350-kronersgrensen skulle... Les mer »
Nordmenn handler på nett som aldri før. Forbruket på netthandel har steget med hele 13 prosent på ett år, og økningen gjelder særlig reiser, dagligvarer og tjenester. Netthandel er blitt en integrert... Les mer »
En netthandel-undersøkelse fra Respons Analyse viser at 59 prosent av alle nordmenn handler mest fra norske nettbutikker. – Endelig finnes det en grundig analyse som viser at norske nettbutikker kan konkurrere mot... Les mer »