ellos

Ellos lanserer høstkampanje i samarbeid med Loreen

Ellos viser høstens trender sammen med artisten Loreen i en ny kampanje. Som en del av kampanjen har Loreen tolket Ellos’ låt «Walk With Me» med budskapet om å omfavne mangfold og... Les mer »
brand assist

Petter Northugs nye sportsbriller vekker oppsikt

Det finnes flere måter å få oppmerksomhet på. De nye Northug-sportsbrillene er utvilsomt en av de sikreste. Fra 17. august 2019 er de i butikkene. Da Petter Northug jaget gjennom langrennsløypene, var... Les mer »
lindex

Fortsatt sterkt resultat for Lindex

Motekonsernet presenterte nylig sitt resultat og omsetning for første halvår og andre kvartal. Lindex kan med dette vise at de fortsetter å levere et sterkt resultat. Lindex’ driftsresultat for første halvår 2019... Les mer »
devold

Devold til topps: Vant internasjonal innovasjonspris!

I konkurranse med globale merkevarer har Devold vunnet en anerkjent pris innen innovasjon i klesbransjen. – Vi er utrolig stolte, sier konsernsjefen. – Vi i Devold har vært opptatt av å koble... Les mer »
ingrid bergtun

Nå skal Ingrid Bergtun sy(nes) for Bergans

Med Ingrid Bergtun på laget skal Bergans forsterke sitt bærekraftsbudskap og bli enda mer synlig i yngre målgrupper. Bergtun blir først og fremst å se i Bergans’ sosiale kanaler, men skal også... Les mer »
ferner jacobsen

Årets påsketrender: Tipsene for årets påskeantrekk

Påskeferien nærmer seg og om bare noen dager inntar nordmenn over hele landet fjellheimen, hytteveggen og skiheisene. Eller er du en av de som planlegger å bli igjen i byen, nyte sola... Les mer »
kry frisør

Bodøværing kåret til «Årets Frisør i Nord- og Midt-Norge»

Bodøværinger markerte seg under frisørbransjens Oscar-utdeling. Hele tre priser blir brakt hjem til byen i vinden. Lørdag 16. mars hadde tusenvis av frisører inntatt Petter Stordalens nye storstue, The Hub, for å... Les mer »
coca-cola

Urban med ny Coca-Cola kolleksjon

Den norske sneaker- og sportsfashionkjeden Urban gjør et nytt samarbeid med Coca-Cola. Kolleksjonen fokuserer på den ikoniske logoen, og har tydelig preg av det hyperaktuelle 90-tallet. Urban slipper nå sin andre Coca-Cola... Les mer »
mann dress slips

Norske menn trenger hjelp til å oppdatere garderoben

Tre av ti nordmenn har et ønske om å pynte seg oftere enn det de gjør i dag. Hovedårsaken til at vi ikke tar på finstasen oftere er mangel på kunnskap, viser... Les mer »
skoringen

Skoringen satser stort på ny trend

Den beryktede dad-sneakersenmed sin karakteristiske såle, og som på 1980-tallet hovedsakelig ble brukt av middelaldrende fedre, fikk i 2018 et stort comeback hos de internasjonale motehusene Balenciaga, Gucci og Louis Vuitton. I 2019... Les mer »