Manchester Uniteds brilleleverandør Maui Jim feirer the Treble

Maui Jim

Maui Jim markerer sitt globale partnerskap med Manchester United ved å introdusere en eksklusiv Treble Style – et samlerobjekt det kun finnes 4000 av i hele verden.


Maui Jim, verdens største uavhengige solbrillemerke, er Manchester Uniteds offisielle brilleleverandør. For å markere det globale partnerskapet har de produsert en limited-edition, Treble. Denne nye modellen kommer i tillegg til Maui Jims Club Collection som ble lansert tidligere i år. Nå kan fans i hele verden bruke de samme solbrillene som sine store fotballhelter. 

Maui Jim Treble ble designet for Manchester United fans for å feire the Treble i 1999. Rammen har en collage med bilder fra de store Treble øyeblikkene. Det er bare 4000 Treble solbriller tilgjengelig i hele verden, noe som gjør dette til et ettertraktet samlerobjekt for fotballfans globalt. 

Les også:  Lars Lagerbäck forlenger som landslagstrener

«Vi feirer virkelig Manchester United suksessen med de nye Mau Jim Treble brillene, sier Jay Black, Maui Jims VP of Global Marketing. «Vi er Manchester United sin offisielle brillepartner, og akkurat denne modellen er designet for å feire 20 års jubileet til Treble og gi fans verden over de beste høykvalitets, polariserte solbrillene.» 

I februar 2019 kunngjorde Maui Jim sitt flerårige partnerskap med en av verdens beste fotballag, for å spre sin «Aloha Spirit» og ikke minst budskapet om hvor viktig det er å bruke polariserte solbriller av høy kvalitet. Kort tid etter lanserte Maui Jim Club Collection, fire solbrillestiler, deriblant med en ny solbrillelinse – HAWAII LAVA™ – som gir fans mulighet for å bruke de samme solbrillene som sine yndlingsspillere. 

Les også:  Champions League i 4K-kvalitet til flere hundre tusen nordmenn

Treble har Manchester United emblemet i gull tydelig plassert på høyre side. Denne limited-edition brillen kommer i en samlerboks med en liten bok, etui og pusseklut med bilder av høydepunkter. 

«Vårt partnerskap med Maui Jim bygger på stil og teknologi», sier Sean Jefferson, Director of Partnerships i Manchester United. «Våre lidenskapelige fans rundt i verden får nå sjansen til å feire den helt unike Treble-suksessen med et flott limited-edition produkt av topp kvalitet.» 


Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.