Biltema lanserer Norges største katalog

biltema

Den nordiske lavpriskjeden Biltema sender i disse dager ut en ny vår- og sommerkatalog. Med sine nesten 700 sider og 2 distribusjoner i året er Biltema katalogen blitt Norges største forbrukerkatalog.


Kjeden satser hardt på den fysiske handleopplevelsen og opplever organisk vekst i et ellers tøft marked.

Dette er katalog nummer 141 i rekken, og inneholder hele 676 sider miljøvennlig papir. Biltema holder som en av få aktører fast på den fysiske katalogen, og vektlegger nære kundeopplevelser høyt.

Les også:  Telenor: - Moderniseringen skal gjøre det lettere å bo og arbeide i distriktene

– Ved å trykke og distribuere en fysisk og fullstendig katalog forplikter vi oss samtidig til å gi våre kunder et forutsigbart sortiment og forutsigbare priser, sier Dag Bergby, daglig leder i Biltema Norge.

Den nye katalogen inneholder mer enn 19.000 forskjellige produkter til hele familien, og fokuserer særlig på vårens og sommerens ”gjør det selv” – og fritidsaktiviteter. Og denne gangen er det mer enn 700 spennende nyheter, spesielt innen hjem, hage og fritid. Biltema introduserer stadig flere nye og mer miljøvennlige produkter, og blant disse nyhetene finner man biologisk nedbrytbare bilpleieprodukter, itillegg til engangsbestikk og glass i 100% fossilfritt materiale. 

Les også:  LESERINNLEGG: Stans heksejakten på private barnehager!

– Selv om vi satser på fysiske varehus i Biltema jobber vi også knallhardt for å øke den digitale opplevelsen. Vi må være der kunden er, og med kundens ønsker og behov i sentrum. Handelen starter ofte foran nettbrettet, mobilen eller PC`n, og vi utvikler våre digitale tjenester fortløpende for å forsterke denne opplevelsen, sier Bergby.


Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.