1000 forbrukere har delt sine erfaringer med Agva Kraft

agva kunder

Agva Kraft har bedt sine kunder om å dele sine erfaringer på Trustpilot, og resultatene er svært positive. Til nå har 1000 kunder gitt tilbakemelding på Agva på denne anerkjente plattformen for reviews.


– Vi har lenge jobbet hardt for at kundene skal ha en god opplevelse gjennom hele kundereisen. Dette innebærer blant annet annonser man leser, oppstart av kundeforholdet, kontakt med kundeservice, samt pris og miljø. Det ser ut til at vi har gjort mye riktig, sier Bjørn Arctander, markedsdirektør i Agva Kraft.

Les også:  Ny nettportal om bærekraft i havbruk

Trustpilot er en internasjonalt anerkjent aktør på internett som driver med innsamling av anmeldelser av selskaper. De er nøytrale og har et stort apparat for å kontrollere at både positive og negative reviews er reelle.

Agva har nå over 1000 anmeldelser på siten med en karakter på nærmere 4,5 av 5 mulige. Dette er basert på en såkalt Trustscore på 8,6 av 10.

Les også:  - Lær grensehandelspolitikk av Danmark!

– En god strømleverandør er en man ikke merker så mye til, sier Arctander. -Det skal fungere, det skal være billig og smidig. Det er derfor veldig hyggelig når så mange tar seg bryet med å skrive, fortsetter han.

Og det er veldig mange hyggelige anmeldelser å lese om Agva på Trustpilot. «Beste strømselskap», «Kjempefornøyd», «Har bare gode opplevelser med Agva Kraft» er blant det man kan lese.

Les også:  Tidenes største TINE-satsing i Nord-Norge

Trustpilot krever i motsetning til enkelte andre sider innlogging. Dette gjør at man tenker seg om litt før man skriver og dessuten at sjansen for juks er begrenset.

– På siden har vi også fått enkelte negative meldinger, presiserer Arctander. Vi jobber nå med å dele dette opp i ting vi ikke kan gjøre noe med og det som er konstruktive tilbakemeldinger som kan gjøre oss til et enda bedre strømselskap.


Anbefalt for deg

Om skribenten: Redaksjonen

Redaksjonen i Bodøposten.no består av 8 skribenter. Redaksjonen publiserer nyheter skrevet av redaksjonen, leserne eller tilknyttede pressetjenester.